سیر خشک به سیر تازه ای گفته می‌شود که پس از خشک کردن به شکل خشک و چسبنده تبدیل شده است. سیر خشک به عنوان یک ماده غذایی محبوب است و برای استفاده در بسیاری از غذاها، محصولات خوراکی و تنقلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت یک کیلو سیر خشک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


سیر خشک به سیر تازه ای گفته می‌شود که پس از خشک کردن به شکل خشک و چسبنده تبدیل شده است. سیر خشک به عنوان یک ماده غذایی محبوب است و برای استفاده در بسیاری از غذاها، محصولات خوراکی و تنقلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت یک کیلو سیر خشک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



سير خشك شده شامل ارزش غذايي بالايي است و غني از مواد مغذي مانند ويتامين C، فيبر، پروتئين، كلسيم و آهن مي‌باشد. همچنين، مصرف سير خشك براي بهبود سلامتي قلب، حفظ سطح قند خون و بهبود سيستم ايمني بدن مفيد است.

قيمت يك كيلو سير خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت سير خشك همدان ۱۴۰۰-قيمت سير خشك ۱۴۰۰-قيمت سير امروز-قيمت سير خشك ۱۴۰۱-قيمت سير خشك در بازار امروز كرج استان البرز خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت يك كيلو سير خشك را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت يك كيلو سير خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت يك كيلو سير خشك در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت سير خشك همدان ۱۴۰۰-قيمت سير خشك ۱۴۰۰-قيمت سير امروز-قيمت سير خشك ۱۴۰۱-قيمت سير خشك در بازار امروز كرج استان البرز با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت يك كيلو سير خشك را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت يك كيلو سير خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت يك كيلو سير خشك و قيمت سير خشك همدان ۱۴۰۰-قيمت سير خشك ۱۴۰۰-قيمت سير امروز-قيمت سير خشك ۱۴۰۱-قيمت سير خشك در بازار امروز كرج استان البرز كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت يك كيلو سير خشك | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص سير خشك
خواص سير از آن مورد هاست كه همه مردم از خاصيت جادويي آن با خبر هستند. بسياري از مردم از خوردن سير به دليل بوي بد دهان خود داري مي كنند اما سير خشك داراي خواص بي نظير و فراوني است. كه مي توانند سلامتي شما را تضمين كند. بنابراين خواص باورنكردني آن اين ارزش را دارد كه سير را در رژيم غذايي خود بگنجانيم.
خواص سير
قرن هاست كه از سير به عنوان دارو و درمان بسياري از بيماري ها استفاده مي شود.
امروزه نيز فوايد سير در درمان بسياري از بيماري هايي كه با افزايش سن در افراد پديدار مي شوند و همچنين بيماري هاي قلبي و عروقي ، عصب شناختي و سرطان تاييد شده است.
اما ممكن است به دليل بوي بد و طولاني مدت دهان و همچنين نفخ شكم و اسهال بسياري از افراد نتوانند سير خام را استفاده كنند.
در اينصورت استفاده از عصاره سير خشك شده پيشنهاد مي شود. كه كاملا يدون بو و طبيعي بوده است كه طي فرآيند هاي طولاني به عمل آمده است.
منبع بوي سير از ماده ايي به نام آليسين است كه در حبه سير وجود دارد كه در عصاره سير خشك شده براي همگون سازي مواد به تركيبات پايداري از قبيل آليل سيستئين برگردانده مي شود.
ثايت شده است كه عصاره سير خشك شده متابولسيم و سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و مسموميت ها را دفع مي كند.
همچنين تركيبات سرطان و مواد را از بدن دفع مي كند.عصاره سير خشك شده مملو از تركيبات فعال آنتي اكسيداني و ضد التهابي و مملو از تركيبات آلي گوگرد است. كه در برابر بيماري هايي گه با افزايش سن پديدار مي شوند نقش محافظ را ايفا مي كند.
سرطان يك فرآيند چند مرحله ايي است كه مي توان گفت از جمله بيماري هايي است. كه آغاز و پيشرفت آن به عوامل محيطي و گاه به تاثيرات متابوليك باز مي گردد.
ارزش غذايي سير
سير حاوي مواد معدني ضروري مانند فسفر،منگنز،روي،كلسيم،آهن،پروتئين و ويتامين هاي ث و ب شش است.
سير حاوي مواد معدني كمياب از جمله :گوگرد،يد،كلر و آليسين است و به دليل خاصيت ضدعفوني كننده ايي كه دارد. در قديم براي پوشاندن زخم هاي استفاده مي شد.
خواص درماني :
ضد چاقي و كالري كم
كالري موجود در سير به اندازه مناسبي است بدون اينكه باعث چاقي شود . پس توصيه مي شود كه حتما در رژيم غذايي خود سير را بگنجانيد و بدون دغدغه از بوي آن اين گياه پر از خاصيت را ميل كنيد.
لايه محافظ براي سيستم ايمني بدن
تحقيقات نشان داده است كه سير موچب افزايش ايمني بدن مي شود پس هنگامي كه احساس ضعف كرديد و به تقويت ايمني نياز داشتيد سير بخوريد.
درمان سرما خوردگي
سير تاثير شگفت انگيزي در درمان سرما خوردگي و آنفولانزا دارد. پس هنگاميكه به بيماري سرما خوردگي يا آنفولانزا مبتلا شديد استفاده از سير موجب تسريع در بهبودي شما مي شود.
سير موجب كاهش فشار خون مي شود
فشار خون بالا يكي از بزرگترين عوامل مرگ و مير در جهان محسوب مي شود كه تعداد افراد مبتلا به فشار خون روز به روز افزايش مي يابد. مصرف مرتب و منظم سير در برنامه غذايي روزانه باعث كاهش فشار خون مي شود و سيستم قلبي و عروقي را بهبود مي بخشد.
سير مي تواند از حمله قلبي و سكته مغزي جلوگيري كند
بدترين بيماري به دليل فشار خون بالا به وجود مي آيد انسداد شريان هاي قلبي و مغزي است.كه انسداد شريان قلبي موجب حمله قلبي و انسداد شريان مغزي موجب سكته مغزي مي شود پس توصيه مي شود كه سير را در برنامه غذايي روزانه خود قرار دهيد.
سير باعث كاهش كلسترول LDL ميشود
مصرف روزانه سير مي تواند باعث كاهش كلسترول بد و LDL شود.
سير خشك منبع آنتي اكسيدان است
بدن به طور كافي قادر به توليد آنتي اكسيدان مورد نياز خود نيست و آن را از منابع غذايي دريافت مي كند . سير سرشار از آنتي اكسيدان است كه براي بدن بسيار ضروري هستند و موجب تقويت سيستم ايمني بدن مي شوند.
جلوگيري از ابتلا به آلزايمر
سير حاوي برخي از آنتي اكسيدان ها ي قوي است كه از ابتلا شدن به آلزايمر و تسريع روند پيري چلوگيري مي كند كه تسريع روند پيري سلول هاي مغز را تخت تاثير قرار مي دهدو موجب بيماري هاي مانند آلزايمر مي شود.
سردرد و سينوزيت را درمان مي كند
براي درمان سردرد مي توانيد چند حبه سير را له كنيد و آن را در دستمالي قرار دهيد و هنگام سردرد بوي آن را استشمام كنيد.
همچنين براي درمان سينوزيت مي توانيد سير را له كنيد در كمي كره تفت دهيد و آن را ميل كنيد . سير به دليل خواص تسكين دهنده و خنك كننده اش مي تواند يك درمان مناسب باشد.
سم زدايي بدن
سير به دليل داشتن تركيبات گوگردي مي تواند به عنوان سم زدايي بدن استفاده شود. كنترل تذكيبات ورودي به بدن كار آساني نيست ولي با مصرف روزانه سير مي توانيم بدن را سم زدايي كنيم.
سلامت استخوان را بهبود مي بخشد
از دست دادن تراكم استخوان به ويژه در افرادي كه در محله هاي پر از دود زندگي مي كنند بسيار زياد است. اما با مصرف سير تازه مب توان از ابتلا به اين بيماري جلوگيري كرد و موجبب بهبود تراكم استخوان شد.
سير باعث بهبود اشتها مي شود
سير با افزايش عطر و طعم به غذا موجب باز شدن اشتها مي شود به علاوه اينكه سير كالري كمي دارد و مصرف آن هيچ منعي در برنامه روزانه ندارد .
كاهش خطر ابتلا به سرطان
سير پتانسيل بالايي در نابود كردن سلول هاي سرطاني دارد و حاوي تركيبات گوگرد است. كه اين خود موجب تحريك سيستم ايمني بدن مي شود سير سرشار از آنتي اكسيدان است كه اين خود نيز از پيشرفت سلول هاي سرطاني چلوگيري مي كند.
سير داراي تركيبات ضد باكتري است
سير به دليل داشتن تركيبات ضد باكتري مي تواند براي مشكلات گوارشي و دندان درد موثر واق شود.
سير خاصيت ضد ويروسي دارد
يكي از خواص شگفت انگيز سير ، خاصيت ضد ويروسي آن است كه به كنترل قارچ،باكتري،عفونت و مخمر كمك مي كند.
سير موجب درمان عفونت پوست مي شود
ماده شيميايي آجوئن موجود در سير موجب درمان عفونت قارچي پوست مي شود.
سير قند خون را تنظيم مي كند
سير تاثير بسزايي در درمان بيماري ديابت 2 دارد و قند خون را تنظيم مي كند.
جلوگيري از لخته شدن خون با مصرف سير
سير از لخته شدن خون با خواص آجوئن موجود در آن جلوگيري مي كند. بنابراين مصرف آن بعد از جراحي موجب خون ريزي مي شود پس استفاده از آن بعد از عمل جراحي توصيه نمي شود.
سير موجب تنظيم فشار خون مي شود
سير مي تواند رگ هاي خوني را گشاد كند و اين موضوع خود مي تواند باعث تنظيم فشار خون شود به اين دليل كه گلبول هاي قرمز پلي سولفيد هاي موجود در سير را به گازي تبديل مي كنند كه به آن سولفيد هيدروژن مي گويند و اين همان گاز است كه موجب گشاد شدن رگ هاي خوني مي شود.
سير موجب درمان مشكلات روده و معده مي شود
سير روده ها و مجراي گوارشي را از باكتري ها پاك مي كند. اگر سير را خرد كرده و به همراه مقداري آب ميل كنيد به راحتي بسياري از مشكلات روده و معده حل مي شودكه شامل يبوست و نفخ و درد معده و .. مي باشد. سير حاوي آنتي بيوتيك طبيعي بنام آليسين است .
باكتري هاي مقاوم به دارو را كه موجب سرطان معده و زخم معده مي شوند را از بين مي برد. همچنين طي تحقيقات به عمل آمده استفاده روزانه از سير در رژيم غذايي مانع مبتلا شدن به سرطان روده نيز مي شود.
سير موجب درمان پركاري تيروئيد مي شود
سير منبع يد است بنابراين استفاده روزانه از آن موجب درمان كم كاري تيروئيد در افراد مبتلا به آن مي شود.
درمان جوش هاي سر سياه
سير را به همراه رون زيتون و عسل له كرده و بر نواحي كه حاوي جوش سر سياه هستند. بماليد معجزه مي كند سلول هاي مرده پوست را از بين مي برد و از شر جوش هاي شير سياه خلاص مي شويد.
سير موجب رشد مو مي شود
مواد معدني موجود در سير مانند روي و كلسيم باعث بهبود رشد مو مي شود چه آن را ميل كنيد. يا بصورت موضعي بماليد هر دو در اين موضوع موثر هستند و باعث تقويت ريشه مو مي شوند.
از بين بردن آكنه با سير
سير به دليل داشتن خواص ضد باكتري مي تواند باعث كاهش آكنه شود. بنابراين قراردادن سير بر روي آكنه علاوه برا از بين بردن آكنه جاي آن را هم نيز از بين مي برد . هچنين مشكل از بين رفتن اعتماد به نفسي كه با ظاهر شدن آكنه بر روي پوست براي فرد ايجاد شده است را حل مي كند و اعتماد به نفس فرد مجدد باز مي گردد.
همانطور كه ديديد سير فوايد بسياري براي بدن انسان دارد از مشكلات گوارشي تا مشكلات پوستي ودرمان بسياري از بيماري ها با استفاده از اين گياه پر خاصيت امكان پذير است. بنابراين توصيه مي شود سير اين گياه شگفت انگيز و پر خاصيت را حتما در برنامه غذايي روزانه خود بگنجانيد .
از خواص آن بي نصيب نمانيد و سلامتي خود را تضمين كنيد . از خواص آن به دليل مشكلات بوي بد دهان بعد از مصرف آن بي بهره نشويد مي توانيد طبق راه حل هايي كه در مطالب فوق ذكر كرديم مشكل بوي دهان بعد از مصرف آن را حل كنيم.
قيمت يك كيلو سير خشك | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت سير خشك همدان ۱۴۰۰-قيمت سير خشك ۱۴۰۰-قيمت سير امروز-قيمت سير خشك ۱۴۰۱-قيمت سير خشك در بازار امروز كرج استان البرز مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 11 بازدید دیروز 344 بازدید کل 592306

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .